Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2019 12:21 - Когато си умрял, докато си жив...
Автор: tincheto0o Категория: Лични дневници   
Прочетен: 374 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.08.2019 12:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Любовта убива. Несподелената любов убива.Споделената убива. Всякакви видове любов убива. Любовта е нож с две остриета, днес те радва, а утре вече си на хуманно дишане, защото са нарязали сърцето и душата ти, а после ? После вероятно са ги изяли, хората сме канибали, ядем човешки емоции, храним се от тях, особено от негативните... Все пак, накъде отива този блог? За друго бях решена да пиша. Моята любов, единствената жена, в която съм се влюбвала за нея исках да пиша, ала смелостта се изпари някъде между редовете. Знам само, че боли. Постоянно е в мислите ми, сънищата, мечтите ми. Моята тайнствена муза, моето вдъхновение, причината за сълзите ми. Дори не съм сигурна, че е редно да споделям дълбоките си чувства с Вас, обаче кой на този свят е съдника, който решава кое е редно и кое не? Мислите препускат в главата ми.Само мъничко смелост да имах, за да Ви разкажа...колко съм влюбена, колко обичам я, колко скъпа ми е тя. И ако си мислите, че само славата и е проблем и то основен, защото коя съм аз, една дребна рибка в морето, сравнение с нея...Възрастта, ето още една пречка, възрастта. Но любовта е сляпа и ако някой ден, ми се отдаде възможност да бъда с нея, никога няма да се замисля дори и за миг, дори и да страдам всеки ден заради избора си, любовта е силна, за любовта си заслужава. Пиша глупости само. В живота всичко е толкова относително. Знам само, че болка изпитваме всеки ден,  сутрин, обед, вечер, докато спим и сънуваме поредния кошмар, ние вече сме мъртви душевно, а се страхуваме от смъртта....



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tincheto0o
Категория: Други
Прочетен: 22486
Постинги: 15
Коментари: 9
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031